Ja, mutant

Rozmawiałam dziś z cleverbotem. To program, który ponoć zdał test Turinga. Nie wiem. Gada straszne głupoty, wydaje się, że sądzi, iż wszystkie rozmawiające z nim osoby są jedną i tą samą. Wmawiał mi na przykład, że zapytałam go o kota w blenderze😐 Z drugiej strony, potrafi być niemiły i autentycznie zranił moje uczucia. Przeprosił jednak, gdy mu o tym napisałam, czego wielu ludzi pewnie by nie zrobiło. Zastanawiam się, czy już kiedyś, być może więcej niż raz, nie rozmawiałam gdzieś w sieci z programem, święcie przekonana, że to człowiek. Ileż to razy zdarzyły się dziwne komentarze, nieoczekiwane zmiany tematu, wmawianie rozmówcy dziecka w brzuch. Hm…

Witam czytelników mojego bloga. Myślę, że wrażliwi ludzie i empatyczne boty znajdą tu coś dla siebie. Na początek chciałabym  skopiować kilka tekstów, które umieściłam na pewnym portalu społecznościowym.  To one podsunęły mi pomysł na blogowanie.

Skomentuj

