Odrobina pisarskiej prywaty

Jak niektórzy z Was wiedzą, od kilku miesięcy prowadzę drugi blog, poświęcony mojej powieści Arkadia. Przynajmniej w teorii. W praktyce – bo ile można pisać o jednej książce, szczególnie jeśli jest się jej autorką? – trafiają tam różne rozważania związane z pisarstwem i linki do materiałów powiązanych nie tylko z Arkadią, ale w ogóle z moim pisaniem i dumaniem. Ponieważ jednak tamten blog czyta zdecydowanie mniej osób niż ten, postanowiłam umieszczać co ciekawsze kąski także tutaj. Takim kąskiem jest dla mnie wywiad, który przeprowadził ze mną Adam Mazurkiewicz dla magazynu „Creatio Fantastica”. Jeśli ktoś ma ochotę poszperać, znajdzie w numerze więcej o mojej twórczości, lecz wywiad to dla mnie rzecz szczególna. Bardzo bowiem lubię mówić; wydaje mi się, że mam coś do powiedzenia, a cały pisarski trud był właśnie po to, by teraz móc odpowiadać na pytania „wywiadowców” i czytelników (spotkania autorskie też lubię) i żeby ktoś to czytał. Zarozumialstwo? Pewnie tak. Zarozumialstwo zwykle bierze się z kompleksów, a gadulstwo z samotności. Czytajcie😉

Wywiad dla „Creatio Fantastica”, nr 43, listopad 2013

Skomentuj

