Dotknięcie absolutu, czyli wywiad z Gabą

Nie żeby Gaba była absolutem, ale w obecnej fazie moich emocji słuchanie jej na żywo momentami bardzo przybliżało mnie do nieba, a możliwość przeprowadzenia z nią wywiadu dla portalu Lepszy Poznań to już w ogóle było szaleństwo. (Dlatego tak mi głos drży na początku). Świetna artystka, bardzo wrażliwa i miła osoba – warto było pokonać nieśmiałość, żeby się z nią spotkać. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nadarzy się okazja. Trochę było chaotycznie właśnie przez moją tremę, ale chyba udało mi się zadać kilka nieoczywistych pytań, choć były i takie, które pewnie słyszy podczas każdego wywiadu. Ale musiały być, bo przecież takich wywiadów słuchają zarówno osoby dobrze znające twórczość artystki, jak i te, które niewiele o niej wiedzą.

TUTAJ można przeczytać krótką relację z koncertu oraz wysłuchać wywiadu.

Kilka dni wcześniej natomiast portal Esensja opublikował moją recenzję płyty – dość stonowaną, przyznaję, ale nie chciałam przechwalić, bo wtedy czytelnicy oczekują nie wiadomo czego. Kto mnie zna, ten wie, że napisanie tak chłodnej recenzji wymagało ode mnie wysiłku😉

link do recenzji

 

Skomentuj

