Kilka tegorocznych motylków i innych bobrów

Nie udaje mi się regularnie pisać na blogu, więc przynajmniej poczęstuję Was paroma zwierzakami, które udało mi się tego lata sfotografować. Mam nadzieję, że to nie koniec! Nie udało mi się na przykład sfotografować czapli siwych, które czasem widuję, ostatnio nawet na wysokości mojego osiedla.

Bobrów jest w tym roku od cholery. Lis długo mieszkał w parku, ale chyba przeniósł się na Wildę. Sarenki objawiają się tu i ówdzie. Z motylami myślałam, że będzie dramat, ale jednak w końcu się objawiły. A że w międzyczasie pojechałam na wakacje, udało mi się wyhaczyć jeden prawdziwy rarytasik.

_MG_4310

Lis (Poznań Rataje)

_MG_4448

Wiewórka (Poznań Rataje)

_MG_4294

Bóbr (Poznań Rataje)

_MG_4832

Rusałka admirał (Poznań Rataje)

_MG_4393

Polowiec szachownica (Poznań – okolice Rataj i Poligrodu)

_MG_4813

Dostojka malinowiec (Poznań Rataje)

_MG_4760

Rusałka kratkowiec (Poznań Rataje)

_MG_4749

Rusałka ceik (Poznań, chyba Rataje)

_MG_5178

Osadnik egeria (Poznań Rataje)

_MG_5242

Rusałka pokrzywnik (Beskid Żywiecki, okolice Rajczy)

_MG_5783

Krasopani hera (Słowacja, Góry Strażowskie). To właśnie ten rarytas, o którym pisałam, bo w Polsce jest bardzo rzadka i z moją spostrzegawczością na pewno bym jej nie zobaczyła.

_MG_4171tt

Kowalik (Poznań Rataje)

Nieustająco obiecuję się poprawić i pisać więcej, ale nie deklaruję od kiedy 😉

Skomentuj

